dilluns, 25 d’abril del 2011

RELAT 2

Era 23 d’abril del 1996, aquell dia va ser el que va marcar més la meva vida.
Sempre m’havien dit que era un dia que es regalaven llibres i roses, però no em podria imaginar que una cosa així em pogués passar a mi.
El meu nom és Anna i tinc catorze anys, tothom em diu que tinc un aspecte molt dolç, però malgrat la meva edat sembla que tingui un any menys.
A mi m’agradava un noi que es diu Jordi, però dubto que ell algun cop s’hagi pogut fixar en mi, ell té 16 anys però... m’agrada molt!
Com he dit tothom esperava una rosa o un llibre que els regalava el seu amor, i jo com tota altra noia esperava que la meva rosa me la regalés en Jordi.
Vaig sortir amb les amigues i ens vam mirar totes les botigues, vam veure llibres, roses, collartes i moltes altres coses, a més feia un dia preciós, el que no m’esperava és que de cop per darrere meu va aparèixer ell, en Jordi, amb una rosa exclusivament per mi... al principi vaig creure que era un somni, però en veure que tot allò era veritat, vaig ser la persona més feliç del món. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada